2011-11-24

2011年11月24日 - Thursday ~

Hej alla läsare osv osv..
Kom hem precis, klockan är redan halv sju!
Jag har tänkt hinna städa undan lite här hemma innan det blir dags för
läggdags igen.. men får ta ett snabbt inlägg nu då.

Praktiken gick bra idag, slutade tidigare än vad jag brukar.
Fick de nya prylarna till kassan idag! Nice! ~
Kassamaskinen har varit sönder hela veckan för att det började
brinna i den i lördags, tur att det var folk där som såg det..
annars hade byggnaden brunnit ner för andra gången! :o
Efter praktiken drog jag mot stan för att jag skulle gå ett ärende,
var inne på Änglamys och pratade lite med Lotta när jag ändå gick förbi.
Zandra hämtade upp mig på Maxi, vi handlade, det behövdes verkligen!
Nu måste jag komma igång med sakerna jag måste fixa här hemma,
ska försöka uppdatera senare!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥