2012-05-01

2012年05月01日 - First May!~

Godkväll! Kom precis hem, har varit med Lindha ett par timmar.
Vi var i stan och åt glass med barnen, mysigt!

Har inte uppdaterat bloggen på två dagar nu. Har inte haft tid, har haft fullt upp.
Kan inte ens blogga genom mobilen heller för att min iPhone är borta och den mobilen
jag använder nu är kass.. Går knappt använda Facebook i den, så illa är det.
Längtar efter min iPhone som bara den!

Igår var det Valborg. Har haft en riktigt rolig och bra Valborg!
Började dagen med en runda på stan med Josefin. Vi gick in på Thai Corner för att äta.

Josefin~
Efter vi hade ätit gick vi till Solana Center och solade solarium.
Var ett tag sedan jag gjorde det så det känns skönt att bygga på brännan igen.
Fick färg idag med när jag var med Lindha i stan ett par timmar. ^_^

När vi hade solat så kom Robin och hämtade mig och Josefin.
Vi åkte och handlade på Maxi och där efter hem till mig för att jag skulle lämna mina varor,
byta om och hämta lite saker.
Åkte hem till Robin. Han drog iväg för att träna och medan han gjorde det så
fixade jag och Josefin oss för kvällen!
När Robin kom tillbaka så drog vi vidare ner mot stan.
Först gick vi in en runda på PC pubben, gick efter en liten stund över till Puls.
Jag var med dem där inne en stund tills jag gick tillbaka till PC pubben igen.
Puls var för tråkigt just då, massa Schlagermusik och det kändes som om jag skulle somna.
Var en hel del jag kände på PC med.
När jag gick in på PC så var det en tjej som kollade mycket på mig..
Hon kollade och stirrade på mig i säkert en timme.
Jag tyckte att det var obehagligt. Tycker inte att det är okej att stirra på folk hela tiden.
Så tänkte säga till henne att jag inte tyckte om det.. men det var tur att jag inte sa det
för att hon började snacka med mig och hon berättade att hon var lesbisk och tyckte att
jag var söt, så där fick jag en förklaring till varför hon tittade så mycket på mig,
fast det borde jag kanske ha förstått själv, eller haft en liten aning om det?

Träffade iallafall nytt och trevligt folk inne på PC som jag umgicks med resten av kvällen sen.
Fram tills klockan sju på morgonen kanske, vi drog hem till den ena killen för att efterfesta.
Det visade sig att han var min (nya) granne, trevligt! 
Hade riktigt roligt. Måste göras om.
Min Valborg var bara lyckad!~
Follow Nanaki Kaw


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥