2012-05-30

2012年05月30日 - Finally!~

Har varit en dålig uppdatering av bloggen ett par dagar och det beror på att min Laptop gick
sönder i Lördags. Men nu är hårddisken bytt och min Laptop funkar igen.
Tusen tack till Richard som hjälpte mig att fixa den!!o(^▽^)o
Blev otålig när den var sönder. Jag har mycket behov av den och är beroende av den.
Den underlättar min vardag bland annat, sen är det Laptopen jag kollar film och spelar på.
Utan min Laptop = Ingen film och inga spel! ; __ ;
Ingen blogg heller, som ni märkt..
Så nej jag har inte slutat blogga och kommer nog inte till att göra det på ett tag.
Vad kul att se att några av er undrade vad som hände med min blogg!
Blir så glad när jag får höra att ni tycker om den! ^_^
Men ni har väl inte glömt att ni kan kolla min bloggs Facebook-sida eller min Twitter
när min blogg inte uppdateras. Bara in och kika om det skulle vara så
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥