2012-07-09

2012年07月09日 - Monday!~

Kom precis hem efter att jag har varit ute och gått en långrunda med Richard.
Vi hittade massa nya vägar man kan gå.
Stötte även på en arbetskamrat som troligen hade "stalkat" mig en bit för att hon fått syn på mig.
Pratade lite med henne och ska nog hälsa på dem någon dag snart.
Har gått mycket hela dagen. I förmiddags så gick jag med Richard ner till stan för att vi skulle
till baken, Richard hade ett litet ärende att utföra.
Efter det så gick vi hem till Zandra på en kopp kaffe och lite snack, var där någon timme sen drog
vi ner till stan igen för att jag skulle ha lite ingredienser till Sushi som jag håller på att fixa nu. Yummy!~
Väntar bara nu på att jag ska fortsätta, har bara förberett riset. ^_^
Har lite inlägg som jag vill göra. Bland annat om Tosia-helgen och lite annat.
Men det sparar jag till lite senare. (Kanske blir det något tidsinställt inlägg så att uppdateringen inte
blir för låg här i blogg som det har varit på senaste tiden).
Nu ska jag göra Sushi. Vi hörs kanske senare!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥