2012-07-16

2012年07月16日 - Monday!~

Har varit dålig uppdatering här på bloggen under en veckas tid.
Jag tog en oförberedd "bloggpause".
Behövde lite tid för mig själv, hålla mig utanför det sociala över Internet.
Detta av personliga skäl och bearbetning av saker som har hänt, stora och små.
(Jag ska inte gå in mer på det för att jag vill hålla det negativa borta ifrån bloggen)
Jag vill ju att mina läsare ska mötas av glädje, roligheter och färggladhet när 
de besöker min blogg! ^_^
Veckan som har gått har jag ägnat min tid åt några få vänner, några nära, en saknad, promenader, 
spel och tv-serier (har fastnat vid en serie som jag kommer till att skriva om senare).
Även njutit av vädret de dagarna då vi har fått fint väder.
Tog en glass på torget med Lotta i veckan, Yummy~

Nu är det måndag igen och en ny vecka! Börjar veckan med en städdag.
Ska tvätta mellan 15-19 sen under tiden jag tvättar ska jag städa 
och plocka i ordning här hemmaHar redan varit ute och kastat lite kartonger som legat 
och skräpat här i två veckor, oopsii!~ ^_^
Nu ska jag återgå till städningen och invänta min tvätt-tid. Uppdaterar snart igen!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥