2012-07-24

2012年07月24日 - Tuesday!~

Moshi moshi!~

Har inte blivit någon uppdatering utav bloggen idag för att jag har varit hundvakt.
Var ute och gick en långrunda med Gucci.
Sen när Angelica hade slutat jobbet så gick jag hem till henne för att jag skulle lämna Gucci.
Stannade där på middag, vi gjorde pannkakor! Yummy!~ (^v^)
Kom bara hem för någon timme sedan och har inte hunnit sätta mig vid datorn förrens nu.

Vad har ni gjort idag?
Ska spela en runda nu tänkte jag, sen blir det film innan jag ska sova.
I morgon ska jag vara hundvakt igen. Även göra ett litet ärende i stan.
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥