2012-07-26

2012年07月26日 - Thursday!~

Moshi moshi!~

Kom precis hem ifrån Pappi. Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen hemma 
hos honom med min familj. Vi har solat, badat och fikat. Trevligt!~
I förmiddags var det tänkt att jag skulle gå iväg och sola men Angelica hörde av sig 
och frågade vad jag skulle hitta på, så det blev lite ändrade planer.
Jag följde med henne till Maxi för att hon skulle handla och hade ett post ärende.
Hon köpte glass och frukt som vi åt när vi kom hem. Yummy!~
Vi låg och solade, lyssnade på musik och läste Popteen på gräsmattan utanför 
hennes i ungefär två timmar. Runt fyra på eftermiddagen åkte vi och hämtade Mikael när han
hade slutat jobbet och åkte vidare hem till Pappi.
Nu ska jag kolla mina mail och betala mina sista räkningar sen ska jag ta det 
lugnt resten av kvällen!
Chu~


Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥