2012-07-06

2012年07月06日 - Update!~

Hej alla Cutiepies!~
Hoppas att ni har haft det bra denna gångna veckan och sedan sist jag uppdaterade. 
Själv har jag haft det bra och fullt upp hela veckan.
Var på en Arbetsintervju i måndags, det gick bra och väntar bara nu på ett svar. ^_^
Varit barnvakt åt lilla Ronja hela veckan och har därför inte haft tid att uppdatera bloggen.
Inte haft tillgång till Internet och blogspot-appen är inte som jag vill ha den.
Förra helgen umgicks jag med Zandra också, vi hade filmkväll och lite sådant som vi brukar.
Jag gjorde Sushi, yummy!~



 Fick bli några Instagram bilder!~ Min Instagram
Under veckan som har gått har jag tagit årets första dopp, det var ganska kallt faktiskt ; __ ;
Vet att jag har som en tradition varje år att jag ska ta årets första dopp den första Maj,
men har tyvärr inte blivit så, har inte varit någon riktig sommar ännu (svensk sommar </3)
sen har jag varit förkyld till och från, blev det nu i veckan också. 
Har haft feber, halsont och hosta. Men det har inte hindrat mig från att göra vad jag brukar
om vardagarna, gnäller inte precis för att jag är förkyld som många gör hela tiden,
man dör ju inte precis! ^_^ Haha~
Jag ligger och solar nere vid sjön, vet att jag är blek
men som sagt har det inte varit någon riktig sommar ännu
. ; __ ;
Igår var vi hemma hos Pappi och hälsade på. Blev en liten stund där med kaffe och snack.
Vi var även ute i Johannishus och hälsade på ett par vänner.
För övrig så har jag varit i stallet och ridit nästan hela veckan, red barbacka lite denna veckan.
Inte gjort det på tio år, det gick relativt bra, bara lite smått att hålla balansen.
På tal om någonting annat så har jag på senaste tiden vunnit ett antal blogg-tävlingar!!~
Vann ett presentkort hos Talkingclothers.se tidigare och klickade hem mig ett nytt plagg
därifrån igår, längtar tills jag får hem det! ^_^
Tidigare i veckan blev jag också meddelad att jag vunnit en "goodiebag" hos Sotaprylar.se.
Fick hem den i brevlådan igår, har ännu inte hunnit öppna den och se vad jag fick.
Ska göra det sen! ^_^
Yaaaaaaaaaaaay!~ \(^O^)/

Nu är det fredag och jag har en rolig och fullplanerad helg framför mig.
Det är nämligen "Tosia Bonnadan" denna helgen. 
Betyder att denna lilla döda staden lever upp med många tusentalsbesökare, 
karuseller, spelautomater, marknadsstånd och massa god mat!
Detta är mina absoluta bästa dagar på året när det gäller Ronneby.
Det är det ända som är bra med denna staden anser jag. För övrigt är det alltid trist, död och
full med massa skitsnack och förtal om folk (är så för att det finns väl inget annat för dem att göra).
Men i alla fall, idag ska jag gå en runda med bror Mikael, Angelica, Ronja
Pappi och lillebror DavidSka bli så kul, jag har längtat så himla mycket tills denna helgen.
Ikväll väntar fest, på lördag också. Söndagen ska jag nog gå på marknaden tillsammans 
med mina bästa vänner Angie och Matchaz! ^_^
Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning och dra vidare.
Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi snart!
Chu~

Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. Hejsan, hur får du glitter och sånt runt dina bilder?

    kram felicia

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥