2012-06-29

iPhone strul och Arbetsintervju~

Det är lustigt, i ena stunden står det "ingen service" uppe i vänstra hörnet och i den andra stunden
har jag lite täckning och ett tjugotal sms ramlar in! Såhär är det bara i min lägenhet. Är det inte lite konstigt?
Detta är irriterande för att det går inte att nå mig när jag är hemma, mina vänner blir irriterade
för att jag "inte svarar på deras sms" (fast de flesta vet hur dålig täckningen är i min lägenhet)
så ska de ändå tjata och tjura! Jag säger det bara en gång till sen får det va!
Konstigt nog så funkar inte min iPhone i min lägenhet och det är inget jag kan rå för!!
När jag ändå håller på så undrar jag om ni har samma problem med täckningen på er 
iPhone som jag mina söta läsare?~ 


Tur att jag har en xperia som funkar hemma och att jag ger ut båda mina nummer till arbetsgivare.
På tal om det så ringde en arbetsgivare till mig innan!
Så på måndag ska jag på en kort arbetsintervju!!  Yaaaaay!~ \(^_^)/
Nu ska jag gå en runda sen ska jag invänta tiden lite.
Hörs senare!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

5 kommentarer:

  1. Vad kul med arbetsintervjun, vad är det för för jobb? :)

    Konstigt med din telefon :/ Har du olika operatörer på dina två telefoner? Jag hade telenor på min mobil förut och då hade jag ofta dålig till halvbra täckning där jag bor. Nu har jag halebop, som jag tror använder telias telefon/mobilnät, och har full täckning nästan jämt.

    sv: Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  2. sv: Ok :) Ja det är riktigt konstigt om du har samma operatör också. Tycker det verkar väldigt underligt om det skulle bero på själva telefonen. Förstår att det blir jobbigt med internet anslutningen också, jag använder wifi jättemycket med hemma med min telefon och blir alltid jätteirriterad när det inte fungerar.

    Tack så mycket :) Jag har en Canon EOS 400D, så det är en ganska gammal kamera nu. Men den fungerar bra ändå ^_^

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh tack! Det var inte alls så klurigt med en liten pensel! Prova! Nästa gång ska jag nog försöka mig på rymden! ^^

    Lycka till på din intervju!!! :D Jag ska hålla tummarna! :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Hihi jag veeeet!! Dom är så söta!! *-* O jag visste inte att dom fanns där :O Visste bara om sälarna, älgarna och barnens zoo!! Haha ^^

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥