2012-06-07

Arbetsförmedlingen och planer~

Var klar på Arbetsförmedlingen halv elva. Mötet tog en och en halv timme.
Mötet gick bra och jag har fått mina resultat (men det är inget jag tar upp här i bloggen).
På Tisdag ska jag dit på möte igen, Life is good!
Befinner mig just nu hemma hos Zandra. Hon ska jobba klockan sex och då ska jag dra mig hemåt.
Ska eventuellt träffa "A" en stund sen med. Var ett tag sedan och vi har lite att prata om och ta igen.
Snart är det helg också så jag planerar lite inför den.
Känns riktigt bra just nu och livet går framåt (men ibland stannar det?) det är så det ska vara.
Man behöver uppleva tråkigheter för att uppleva det bra! ^_^
Nu ska jag och Zandra göra ett ärende.
Hörs senare!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥