2012-06-23

2012年06月23日 - Midsummer~

Godkväll alla söta!~
Har inte varit någon uppdatering här på två dagar och det beror på att jag har varit upptagen.
Igår var det Midsommarafton.
Började min dag i stallet tillsammans med Angelica.
Jag skrittade med "Byron" (tror hans namn stavas så?)
Det gick ganska bra om man bortser ifrån att han var lite lat och ville äta hela tiden. Tehe~ ^_^

Gucci och Byron~
Efter stallet åkte vi hem för att byta om och sparka upp Mikael upp ur sängen.
Vi åkte hem till Papi och firade midsommar där med nypotatis och sill.
Till efterrätt blev det Glass, maränger och jordgubbar. Yummy!~
Fotade kattungarna också, de bara växer och växer och snart kommer min pärla hem till mig.
Visst är de alldeles underbara!?~ ^_^


Nyan Nyan~!!

På kvällen blev det fest för världens bästa syster Zandra som fyller 25 år idag.
Grattis till henne!

Dagen och kvällen blev lyckad. Var hemma runt två på natten. Gjorde mig i ordning för
sängen direkt när jag kom hem, somnade som en stock så fort jag kröp ner.

Idag har dagen mest bestått av att jag har tagit det lugnt och bara vilat upp mig lite.
Har fortfarande förkylningen i mig och ont i huvudet.
Ska snart ladda upp med en film- och spelkväll tror jag!? Blir nog en perfekt lördagskväll?
Chu Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. Oh så söta kattungarna är! Vill ha en ♥ Vilken av dem är din?

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥