2012-07-19

Sailor Moon 20th anniversary Remake - Summer 2013!~

Många utav er kanske redan vet om detta, men för er som inte visste så har jag glada nyheter!
Fick reda på detta kring den sjätte denna månaden men inte hunnit skriva om just detta.

Det är nämligen så att Sailor Moon kommer till att sändas på Tv Sommaren 2013!~
Serien kommer till att ha en remake och vi Sailor Moon-fans kommer inte till att bli besvikna! (^O^)/
Jag längtar så himla mycket för detta är en bland de första Anime serierna jag växte upp med.
Satt varje morgon bänkad framför Tv:n för att kolla på Sailor Moon.
Sailor Moon sändes på Tv 4 och var en bland de första anime som sändes på svensk tv!
Det hann sändas hela 46 episoder utav 200 innan serien lades ner här i Sverige.
Sailor Moon har även gjorts i tre långfilmer.
Som sagt kan jag inte vänta tills nästa sommar, är så himla redo att fullfölja den nya remaken
av Sailor Moon. Hoppas att serien släpps på DVD också!~

Kollade ni också på Sailor Moon när ni var små nittiotalister? ^_^

Sailor Moon intro på Svenska!~
Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. Jag är visserligen 80-talist men jag kan erkänna att ja älskade denna när den gick på tv. Såg några avsnitt på japanska för några år sedan...borde se dom igen faktiskt :)

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥