2012-01-10

私はあなたがいなくて寂しい ♥ ~


Godkväll! 
Eller ja.. det är mitt i natten. Klockan är snart ett.
Sitter och tänker och funderar på allt som hänt på den senaste tiden,
jag vet att jag egentligen borde sova nu för att jag ska upp tidigt i morgon
och dra iväg mot praktiken.. var ju riktigt trött idag för att jag inte fick tillräcklig sömn.
Somnade sent och blev väckt av Celine i morse - tidigare än vad jag skulle ha gått upp egentligen..
så är nog lika bra att jag kryper ner och sover nu och hoppas på att tankarna
lämnar mig ifred denna natten.
Godnatt! ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥