2012-01-30

2012年01月30日 - Update!~

Som ni kanske har märkt har jag inte uppdaterat bloggen sedan i torsdags.
Anledningen till det är att jag inte haft tid till det riktigt och att jag inte har varit hemma.
Har i och för sig inte varit hemma på länge, inte varit riktigt hemmastadd i min lägenhet
2 och en halv vecka. Har bara varit inom och hållt Celine sällskap, men jag har inte
sovit i min egna säng eller ätit här..
Men i alla fall, hade tänkt uppdatera lite nu och berätta vad jag har gjort dessa dagar.
I Fredags var på stan med Zandra, vi gjorde lite ärenden, shoppade och åt på Thai Corner!
Yummi~


Behövde köpa hem ny foundation för att min var nästan slut, den har hållt i 2 månader. Fick även  parfymen  LOVERDOSE från DIESEL av Zandra som en försenad 20-års present! Bättre sent än aldrig och den
luktar såå hiiiimla gott! ^_^
Köpte även lite saker till min lilla Prinsessa Celine, blev ett nytt rosa halsband och en leksak för att  hon har slitit ut på sina gamla här hemma. Och denna leksaken var så stor och hon älskar den! Köpte en kula med, som man lägger kattgodis i så hon får leka för att få godis ;)
Prinsessan Celine med halsbandet på! ^_^ 
Zandra och jag var även inne på systemet för på kvällen sen blev det lite drickande och utgång!
Träffade inte så mycket roligt folk ute som man brukar, var lite mer nytt folk som man inte
brukar se ute, träffade i alla fall Emelie och Pontus ute, Emelie har ju nyss fyllt 18! =)
Jag fick för mig att prova på mittbena när jag skulle ut i fredags med.
Like or Dislike?
Jag vet att jag ser plattbröstad ut.. ;)
Jaja, jag hade en relativt trevlig kväll bortsätt från det som kändes personligt och känsligt.
Fattar inte varför jag tar upp vissa samtalsämnen när jag måste släppa och försöka gå vidare.. :/
Men det blir nog bra tillslut, det blir allt på ett eller annat sätt.. det vet jag! 

Lördagen spenderades hemma hos Zandra med lite lanande och massa massa kaffe! :3

I går (Söndag) var jag på flyget och hämtade syster Lindha, Sam och Leila.
Kul att de äntligen har kommit hem från Libanon igen.
Lindha hade med sig en liten present hem till mig, ett mobilsmycke!
Hon har bra smak min syster och vet vad jag tycker är fint.
(Jag visar er smycket lite senare!)
Kvällen igår blev lite mys med vin och räkor. Saknades bara lite fint sällskap.. saknar dig som f'n! </3
Söndags lyx!~
Har som sagt kommit hem nu. Sitter och sjunger lite och har betalat mina räkningar.
Blir till att chilla med en kopp tea nu och sedan kolla om man kan boka en tvätt-tid nu i veckan
för att det kan behövas! Blir kanske en promenad senare med.. sen får jag se vad denna
måndagseftermiddagen och kvällen har att erbjuda!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥