2012-01-18

Movie night.~

Hade en filmkväll med Zandra igår.
Kollade på massa filmer och åt lite gott.
Såg bland annat Luftslottet som sprängdes, Date movie och Fear!
Tycker att alla tre filmerna var bra. Har sätt både Fear och Luftslottet som sprängdes
en gång innan. Fear är en av mina favoriter faktiskt, riktigt bra och spännande.
Bra budskap så jag kan rekommendera den! Fällde faktiskt en tår för att det var
en scen som var personlig. Denna måste ses!
Date movie hade jag inte sätt innan, men den var rolig faktiskt. Relativt bra komedi film! =)
Luftslottet som sprängdes såg vi mest för att Zandra inte hade sätt den och att det var
ett bra tag sedan jag såg den.
Så ni som har tänkt kolla på någon film ikväll så kan jag rekommendera dessa tre.
Speciellt Fear! =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥