2012-01-22

2012年01月22日 - Moshi moshi ~

Godkväll! 
Hah, vart tog dagen ivägen? Har faktiskt hunnit med en hel del idag, så tiden har gått åt till det.
Har ränt hit och dit ;)
Varit hemma hos Zandra en runda också! (glad för hennes skull..)
Sitter nu hemma på kungsgatan med Josefin, vi ska se film snart.
Måste bara tipsa er om denna puddingens blogg också! ;D
www.nattstad.se/joosefinolsson 

Måste också tillägga att jag inte vill ha en massa falska människor i mitt liv och hjärta..
Raderade just "sommaren 2011ur mitt liv.. men det är nog bäst så!
Ska inte behöva såras bara för att folk inte kan vara ärliga (en självklar sak, eller hur?)

Nej, nu orkar jag inte blogga mer ikväll, har en ny dag framför mig i morgon
och mycket står på schemat! Ha en fortsatt bra kväll/natt godingar!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥