2012-01-11

2012年01月11日 - Wednesday. ~

Hey.
Kom precis hem efter ha varit i stan med 2 trevliga personer.
Drack cola på Dr. Jekyll & Mr. Hyde och snackade lite.
Hade ett oväntat brev innanför dörren när jag kom hem, så har ett samtal
att ringa i morgon bitti, fast egentligen två. Sen ett möte kl. 13. "Trevligt!"

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag varva ner lite inför morgondagen
som kommer att vara hård. Får försöka se det positiva i det. =)
Även om det är mycket som krånglar och går emot mig just nu..
Nåja, duschen var det..
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥