2012-01-21

2012年01月21日 - Evening. ~

Jaha, då sitter man och drygar en lördagskväll! Det var ett bra tag sedan man gjorde det.
(Känns konstigt att fördröja tiden av våran helg.. saknar dig som bara den, finaste!!) why?~
Känns inte rätt någonting just nu. 
Jag kanske borde sluta bry mig och sluta tänka?
Blev bjuden på fest ikväll, men har ingen lust, för alkohol löser inga problem..
Sedan sårar det mig när man inte kan få tag på en man vill snacka med på mobilen.
Vad ska man har mobil till om man inte svarar i den liksom?
(Måste snacka med henne.. men då svarar hon inte. Så typiskt..)
Jaja.. blev just bjuden hem till mina systerbarn och deras pappa.. så ska ta bussen dit om
en timme, får hoppas att busskortet vill fungera.
Ni får ha en fortsatt trevlig lördag, för det ska jag ha!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥