2012-01-02

2012年01月02日 - Update, I live. ~

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.
Har inte direkt haft tid eller lust till att göra det. Det har hänt en hel del.
Pallar inte skriva om allt. Det mesta ska i alla fall vara löst nu - hoppas jag!
Har i alla fall haft spel och filmkvällar med Zandra. Umgåtts med folk
och "firat" nyår. Kan säga det att min nyårsafton inte blev som jag hade förväntat mig.
Den började bra. Var hemma hos Zandra först sen drog vi till en annan fest.
Då mådde jag inte bra, låg helt plötsligt på golvet och kräktes som en gris, och frös.
(Nej, jag var inte för full. Brukar dricka dubbelt så mycket som jag drack.
Hade fått i mig annat skit, ätit dåligt och sovit dåligt m.m...)
(Inte spytt på fyllan sedan jag var 15..)
Kunde ha dött? Skulle ha åkt ambulans..
Jag minns inte så mycket, vet bara att det var några stycken som hjälpte mig.
Någon utan tjejerna som hjälpte mig gjorde någon dryck till mig som var sjukt äcklig,
men den funkade och jag mådde bättre efter den.
(Kanske låter knäppt detta men ni kanske inte riktigt kan förstå förrens ni
hade varit i denna situationen eller en kompis och sätt det..
jag har aldrig mått så här dåligt innan.)
Kom i alla fall på fötterna och mådde bättre igen vid 12-slaget då vi alla skulle ut.
Efter ett tag drog jag ner mot stan för att möta ett par kompisar, Ferdi och Bobby.
Vi drog in på Puls och var där ett tag och hade allmänt trevligt.
Har inte så mycket att berätta om min nyårsafton.
För att det är lite detaljer som inte är blogg/internet vänliga
och jag vill behålla det för mig själv. Just nu i alla fall..

Så vad händer nu när det är nytt år?
Jo, jag började på praktiken idag igen. Kändes bra. Fast var inte så mycket
luncher man brukar servera.
Denna veckan är kort, på 3 dagar. Sen är man ledig igen, Torsdag, Fredag och helgen.
Massa ledighet. Igen.. Haha.

Nu ska jag försöka få tag på min syster och dra ner där en runda innan man ska hem
och sova igen. Säger godnatt nu för kommer troligtvis inte uppdatera mer ikväll.
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥