2012-01-10

2012年01月10日 - adult points. ~

Planterade precis lite frön som ska bli en chili-paprika planta!
Vuxenpoäng till mig! ^_^
Får hålla tummarna att det blir en planta också och att jag får ha den ifred för Celine.
Spännande!~

Ja, vad har jag då hittat på idag?
Praktiken och varit på försäkringskassan och lämnat in ett papper.
Har även varit en runda inom hos Zandra på en kopp kaffe och lite allmänt snack.
Slog mig i tanken att det är så mycket på sista tiden som har förändrats
så att man inte fattar riktigt att det är sant. Sorgligt..

Mycket som jag saknar i mitt liv som jag hade förut,
även som jag bara hade för någon vecka sedan som bara försvann.
Känns som om det är helt dött i livet just nu.
Fast det blir inte bättre om man klagar?
Får ta en sak i sänder och låta saker ta sin tid, man vill ju ha något att längta till.

Just nu sitter jag med Celine i knät, TV:n är påslagen men inget bra på den..
lyssnar på musik och ska snart ta mig en kopp tea och något litet att äta.
Resten av kvällen kommer jag till att tillbringa framför datorn med ett spel
eller en bra film.
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥