2012-01-20

2012年01月20日 - Friday ~

Godkväll!
Hoppas att ni mår finfint! För det gör jag =)
Gjort lite ärenden idag. Var hemma hos Celine, hämtade posten och lite papper.
Hade fått ett brev hem, har gjort en liten miss i en blankett som jag har fyllt i och skickat in.
Så nu får jag mina pengar senare denna månaden och kanske i början på nästa!
ÅH! Jag fattar inte hur jag kunde göra en sådan liten miss, hade antagligen bråttom den dagen?
Jaja, får springa upp till min lägenhet i morgon igen för att hämta en ny blankett
och skicka in på nytt på måndag så får jag hoppas att mina pengar kommer innan den sista.
Men nog om det!
Var hemma hos Zandra en runda, vi lyssnade på musik, sen kom Mikael och Angelica
inom en runda, vi snackade och kollade på lite klipp på Youtube!
Tyckte att denna var rolig ^_^ :


Har sätt den innan men var ett tag sedan!
Hah, Youtube är nog världens bästa fördriva-tiden-grej tror jag!
Finns alltid något att kolla på och skratta åt.
Sedan finns all musik på Youtube som inte finns på Spotify! (y)

Var hos Zandra tills klockan blev 21, så gick jag till "mitt andra hem" i stan.
Har chillat framför datorn, kollat mail och spelat MSA..

Är bjuden på fest ikväll.. men jag har ingen lust med det idag/ikväll/inatt 
så jag har en hemmakväll i stället!
Ska snart lägga mig i tv-soffan och slå på en film.
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥