2012-01-31

2012年01月31日 - Tuesday ~

eller godmiddag!
Sitter och inväntar Mario som ska komma hit och hälsa på en runda.
Har städat lite, diskat och så. Nu är det bara till att invänta tvätt-tiden som jag har på torsdag! Skönt!

Vaknade utav ett sms idag, någon som skrev och frågade vem jag var osv..
Tyckte att det var random att smsa och fråga sådant. Man borde ju veta vems numret är
om man smsar till det. Skillnad om jag skulle fråga vem det var om de började skriva
eller ringa mig, då är det mer självklart att man ska få fråga vem det är..
Men var inte så jätte random för jag vet ju vem personen är nu, lite oväntat att den
personen ska höra av sig till mig men men.. skenet bedrar!

Jaja.
Har inte tid att skriva mer nu.. uppdaterar sen!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥