2012-01-03

2012年01月03日 - Goodnight! ~

Kom hem för någon timme sedan. Har inte varit hemma på några timmar.
Drog hem till Zandra igår kväll och sov över där.
Vi hade kul. Läste i hennes dagböcker som hon skrev för ca 10 år sedan.
Skattade sjukt mycket, men ska inte garva ihjäl mig på henne,
för jag äger minst 10 dagböcker som jag skrev förr medan hon bara 2 stycken. (a)
Det var tider det när man var liten, vad mycket skit man hittade på egentligen ;)

Sov extra länge idag, hade en halvtimme på mig innan jag skulle dra till praktiken.
Inte brytt mig så mycket om att fixa mig på morgonen 
eller ta mig en kopp te eller cappuccino.
Gör ju det på praktiken när jag kommer dit ändå så att jag piggnar till.
Och det är kyligt ute på morgonen så man vaknar till av det
och gå i rask takt med lite Hardstyle i öronen, så går det finfint!

Men nu måste jag göra mig i ordning för läggdags. Klockan är snart natten..
En dag i morgon med, sedan är man ledig i fyra dagar!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥