2012-01-26

2012年01月26日 - Awake over 24 hours~

Har varit vaken över 24 timmar nu, faktiskt första gången i hela mitt liv.
Brukar annars sova mellan 2-16 timmar beroende på hur jag mår och så vidare.
Anledningen till att jag har varit vaken i över 24 timmar är för att jag ville testa det
och att jag har suttit fastklistrad ett par timmar framför WoW..
jag vet mycket intressant.. i am a geek! ;)






Levlade mycket, faktiskt bra för att vara jag.. är ju typ nybörjare ^_^

 Fick äntligen ny staff också! :3

Ja, jag vet att detta inlägget inte blev så intressant för er.. men mjo.
Jag har spel som intresse och detta är min blogg så jag bloggar om vad jag vill =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥