2012-01-19

2012年01月19日 - Thursday.~

Sov för länge idag.. till klockan fyra. Hah.~ Inte så bra, men jag är så trött
och det är en mycket hård period för min del just nu, men jag försöker
att göra det bästa utav det. =)
Klockan är snart åtta och jag har bara varit vaken i fyra timmar,
känner mig lite smått trött fortfarande, fattar inte hur man kan vara så här trött.
Kanske för att jag inte fått tillräckligt med sömn tidigare nätter?
Har inte gjort något speciellt idag, riktigt dryg dag idag.
Skönt att ta det lugnt ibland och inte tänka så mycket.
Får se om man somnar i vettig tid ikväll och inte sover i 13 timmar.. hah.
Nu ska jag sysselsätta mig med något eller chilla på soffan!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥