2012-01-20

2012年01月20日 - ! ~

Vaknade precis utav att jag fick ett sms av Emelie. Hah. Jag skulle ju inte sova så länge
så det var tur att Emelie väckte mig idag. ;) Klockan är ju redan ett..
Ställde två klockor faktiskt, en på nio och en på tio men vaknade inte utav dem.
Somnade inte förrens vid sex i morse så det är nog därför jag sov länge.
Kunde inte sova för att tankarna ville inte lämna mig ifred, sedan satt Zandra
och kollade på film. Katterna lekte en massa sen hoppade Legolas upp och mosade
bröstet på mig genom att stampa eller bädda.. eller vad det nu heter som katter gör.
Skit i samma.
Har i alla fall stigit upp ur sängen, klätt på mig, försökt väcka Zandra 
och sitter nu med en kopp tea.
Idag ska jag hem ett ärende och sedan får jag se vad kvällen har att erbjuda.
Känns som om jag har en hel del att fixa idag, men det är inte så tvunget att det blir klart idag.
Har ju lite tid nästa vecka för planering, boka möten och ringa lite samtal också! =)
Lugna puckar! ;)

Men nu försöka att dra upp Zandra ur sängen, hon lyssnade inte innan(?)!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥