2012-01-20

Mitt i natten?

Hey, kom precis hem efter jag har varit iväg på en liten spontan-fest.
Ja, jag vet att det är Torsdag.. fast spela roll. Fast.. det var inte riktigt en fest direkt,
det var mest chill.. bara någon öl och snack (diskussioner).
Var en del personligt och känsligt, men vadf'n? Sådant är livet.
Man måste få uppleva lite negativt för att kunna glädjas av det positiva? =)
Har i alla fall haft en trevlig kväll hemma hos Charlie med Josefin,
Filip, Billy, Emma och Fredrik.
Måns var också där, men han hade tyvärr hunnit sticka innan jag kom dit. Hah! =)

När man väl kom hem och innanför dörren nu så hörde man
Zandra som hade fått en aning skattattacker inne i soffan.
Hon satt och kollade på lite foton och videosar från fester i somras. Hahah.
Det var faktiskt kul, några videosar från innan jag tog studenten.. då jag var lite dragen
och bjöd på lite dans :P
Vilka minnen asså. Festade rätt mycket i somras och knappt gjort på sista tiden tyvärr.
Glidit ifrån mina vänner som jag brukade festa med, tråkigt men sant.
Har varit upptagen med massa annat sen har man inte direkt haft suget till att festa.
Men ibland händer det att man blir lite taggad för fest. Speciellt med det roliga folket!

Nej.. nu är klockan snart fyra på natten/morgonen (beror på hur man ser det) har varit
vaken i 12 timmar snart. Ska göra mig i ordning för läggdags, ska inte sova för länge denna gången.
Måste upp i vettig tid i morgon för att jag har lite att fixa!
Godnatt.~

Follow Nanaki Kaw

1 kommentar:

  1. Hej! Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?
    Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor!
    Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!
    / Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥