2012-01-13

2012年01月13日 - To the airport and back. ~

Hej. Kom hem till Ronneby för någon timme sedan.
Har åkt bil i flera timmar. Har faktiskt åkt till Arlanda fram och tillbaka ;) haha!
Lämnat Lindha, Sam och Leila. Som nu sitter på planet ner mot Libanon.
De kommer till att vara bortresta i 2 veckor, jag skulle egentligen ha följt med dem
men blev tyvärr inte så på grund av lite hinder här hemma med Arbetsförmedlingen
och mitt pass gick ut nyss..
Så jag bor i deras stora 4a mitt i stan istället! ;) Riktigt nice!

Sitter just nu och kollar mailen, dricker Cappuccino och lyssnar på lite skön musik.
Ska snart slå på en film eller serie och sova tror jag..
Varit vaken i många timmar nu, sov bara 4 i natt och sammanlagt kanske 1 timme
på bilresan mot Arlanda och hem, då man slumrar till lite ni vet ;)
Men ja! Pallar inte uppdatera mer just nu, hörs i morgon. Puss!




Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥