2012-01-22

2012年01月22日 - Shaaa! ~

Kom hem från Kallinge för någon timme sedan.
Hade en trevlig kväll med systerbarnen igårkväll, mys med film och gott!
Åt pannkakor! Var ett tag sedan man åt det, hah.. min stora lass!
Åt kanske för mycket? ;)
När busfrönen hade gått och lagt sig satt jag uppe med Richard och kollade 
The Grudge som gick på TV. Efter den kollade vi på en annan film som gick på tv:n,
men minns dock inte vad den hette, bra var den i alla fall! =)

Nu sitter jag med mitt morgon tea (drack inte tea till frukost).
Ska plocka i ordning och sedan dra hem till min lägenhet och Celine en runda idag.
Måste ju hämta en blankett också som jag måste lämna in i morgon!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥