2012-01-18

2012年01月18日 - ! ~

Skönt att börja dagen med en lång och härlig dusch!
Hade fortfarande problem med internet i morse, det började strula redan
igår kväll men nu verkar det funka i alla fall.
Eller ja.. får springa och starta om routern var tionde minut! :/
Ganska segt att den ska hålla på så..
Men ska se om jag kan låna Zandras. Klarar mig inte utan internet i 2 veckor ;) hah.
I med att internet inte funkar riktigt så blev det ingen uppdatering igår innan
läggdags som jag hade tänkt.

Har snackat i telefon hela morgonen nästan, skönt att någon förstår en.
Just nu sitter jag och dricker mitt morgon tea och chattar med gamla klasskamrat Benjamin,
det var ett tag sedan jag snackade med honom, saknat honom riktigt mycket.
Vi hade så kul tillsammans och hans humor är den bästa, skrattar åt allt han säger.
Måste hälsa på honom i LA någon gång! =)

Så vad händer idag då?
- jo. Ska plocka i ordning lite i köket och så.
Vänta på att Zandra ska sluta jobbet och komma hit. Sen måste jag handla.
Klockan fem ska jag träffa Lotta.. så ja, dagen är planerad.
Slipper nog tänka idag på det som gör mig ledsen i alla fall.
För jag orkar inte att vara det! =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥