2012-01-24

2012年01月24日 - Tuesday ~

Blev ingen uppdatering igår, för att internet strulade hela dagen, så irriterande!
Men nu verkar det funka i alla fall, får se om det börjar strula igen.
Ska försöka uppdatera så gott jag kan.

Har umgåtts med Josefin från söndag till måndag.
Vi hade sjukt kul när vi skulle gå ut kl 01 på natten i söndags med Kelly (Josefins Chihuahua).
Vi sjöng en massa, gjorde om låtar och även egna.
Även om vi var oseriösa så lät det bra när vi sjöng.
Vi kunde inte sluta skratta, så roligt hade vi!
Jag borde nog skriva en låt? ;) hah. Nej får se hur det blir med den saken..

Igår gjorde vi ärenden, Josefin skulle egentligen till UMO, men hon fick ny tid
på grund av sjukdom.
Vi var i alla fall på Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan.
Sedan var jag och bokade en tid för möte, så på Torsdag ska jag på möte, drygt!
Hämtade även ut ett paket på Maxi.
Kvällen spenderade jag ensam hemma framför tv:n, Josefin åkte hem.

Jag sov till klockan ett idag. Gillar fortfarande inte att jag sover länge..
och nej, jag har inte vänt på dygnet. Bara riktigt trött.
Men nu ska jag fixa något att äta, sedan ska jag spela MSA
för att jag har inte gjort det på två dagar, gillar inte Telias internetuppkoppling! :/
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥