2012-01-27

Yesterday.~

Blev låg uppdatering igår.
Men hela dagen var fullspäckad för min del.
Var och fikade med Zandra och Ulla på det nya cafét vi har här i Ronneby =)
Jag passade även på att lämna mitt namn och mina nummer där ifall de behöver
ringa in någon som kan jobba eller kanske så man kan få ett sommarjobb?
Ja, vi får se hur det blir med det.
Var på ett möte igår med vid två-tiden, det gick bra.
Sen var jag hemma och fixade lite och gosade med Celine.
Bror Mikael ville äta pizza så vi drog iväg och hämtade det och falafel för min del, mums!
Kvällen spenderade jag med syskonen, Zandra och Mikael hemma hos Zandra.
Satt och kollade på Youtube och snackade lite allmänt, trevligt.
Kom i säng vid två så var inte uppe alldeles för länge igår. =)

Nu sitter jag och piggnar till lite med en kopp kaffe.
Har även hunnit få i mig lite frukost, Risgrynsgröt.
Ovanligt av mig att vara vaken vid denna tiden. Men har massa på schemat idag.
Ska handla lite, göra lite ärenden osv, och fixa lite inför lite drickande 
ikväll med syskonen, awesome! ^_^
Idag kommer Daniel och hälsar på också, trevligt.

Jaja.. jag uppdaterar mera senare. Har inte tid nu. =)
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥