2012-01-15

2012年01月15日 - good morning. ~

Vaknade för någon timme sedan. Vaknade upp tillsammans med två gosiga katter,
Legolas och Salmiakk. Sitter och kollar mailen och försöker vakna till lite
med en kopp Cappuccino. Planerar lite på vad jag ska hitta på idag med ;)

Uppdaterade inget igår.. jag sov länge igår. Till två tror jag klockan var innan
jag orkade ta mig upp ur sängen.
Gjorde mig i ordning och inväntade lite Gals (girls), Josefin bland annat!
Vi drog till Kallinge på fest hos Filip.
Vi hade trevligt, sedan var vi på en annan fest men blev inte till att man stannade
där länge för att det var en knas brud som började käfta med Josse,
så vi drog hem till Filip igen och fortsatte festen där.

Avslutade kvällen med att fixa skjuts åt mig så att jag kom hem till Ronneby igen.
Fast de som skulle hämta mig verkade helt efterblivna och körde fram och tillbaka
och fattade inte vart de skulle hämta upp mig..
så kom det någon annan bil, jag åkte med dom istället, några random som jag inte
kände fast de var riktigt trevliga och så. Haha, fattar inte hur folk vet vad jag heter
och hittar mig så lätt på Facebook och lägger till mig där ;)
Well.. alltid kul att lära känna och bli bekant med nya människor.

Kvällen blev lyckad fortsätt från tårar, massa allvarligt snack och oro..
Hoppas att ni hade en trevlig lördag igår och inte är bakis eller något sådant idag ;)
Det är söndag nu, slapp dag.. ska nog springa hem och titta till min lägenhet och
lämna smutstvätt och ta med mig någon ansiktsmask som jag kan gotta mig med
senare ikväll och en kopp tea såklart!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig och lugn söndag alla.
Det ska jag försöka att ha.
Chu ~




Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥