2012-11-08

2012年11月08日 - Thursday + Today's~

God kväll Cuties!~

Jag kom hem för någon timme sedan. Har umgåtts lite med Angelica och Mikael en stund ikväll, vi kollade på en utav de nya Johan Falk-filmerna. Jag är inte ett sådant stort fan av svenska filmer och tycker sällan att de är bra men den filmen vi såg var ganska bra faktiskt. Finns många få svenska filmer som jag tycker är bra, men det är en smaksak. Precis som det är med allting annat. ^__^
Efter praktiken idag var jag och hälsade på hemma hos Kerstin och Kjell. De bjöd på middag och sedan på tårta efteråt för att jag fyllde år i fredags. Fick även med mig en massa presenter hem, massa fina saker som är bra att ha i sitt hem. ^__^ Äntligen är det fredag i morgon, jag ska ta en liten sovmorgon innan jag ska stiga upp och städa i morgon har jag tänkt. Nu ska jag krypa ner och kolla serier, god natt och sov sött!
Chu~




Follow Nanaki Kaw 

5 kommentarer:

  1. Aha okej tack. :)
    Vad heter tidningen? Kan vara bra å veta med så man vet vad man ska leta efter ^^

    SvaraRadera
  2. Hello! ^___^

    I love your eyes makeup and lenses
    Super pretty! <3

    Love,
    Michi

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥