2012-11-06

Say "I Love You"~

Jag upptäckte nyligen att de har börjat sända Say "I Love You"Crunchyroll! Äntligen, som jag har längtat och väntat. Jag skrev i somras att Mangan skulle bli Anime och sändas nu till hösten (nu har jag lite att se fram emot i dagarna) men lite dåligt att man måste ha PremiumCrunchyroll för att se nästa avsnitt, nu måste jag vänta tills den 10 November.. ska se om jag kan hitta en annan sida där jag kan kolla på denna Anime för att jag är redan totalt beroende utav denna serien! ^__^
För övrigt så tycker jag att Crunchyroll är en bra sida och man kan skriva recensioner på de Anime man har sett. Tycker att alla borde bli medlem där. Du hittar mig på Crunchyroll ->Här!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥