2012-11-01

2012年11月01日 - Thursday!~

God morgon Cutiepies!~

Jag har helt glömt bort att jag har en blogg.. nej jag skojar bara, haha~
Det har varit skönt att inte tänka på att blogga varje dag för att det händer inte så mycket varje dag så det känns bättre att uppdatera när det har hänt lite mer så att inläggen blir lite längre. Nu har jag inte uppdaterat sedan i Söndags så nu är det dags att uppdatera lite känner jag.
I måndags var jag på Syverkstaden, tiden går så fort där för att jag har så himla roligt med tjejerna som är där och det är så roligt att arbeta med sådant som jag brinner för. Jag känner att jag verkligen har hamnat rätt och att jag passar in. ^__^ När jag kom hem så var jag bara inom och gav katterna lite mat och hämtade min plattång. Jag är ledig på Tisdagar så jag bestämde mig för att umgås med "M" lite. Vi åt god mat, och fuskade lite i lite Facebook spel. ^__- Satt uppe länge och höll på med det. Tisdagen var lugn, jag gick hem och tog det lugnt hela kvällen. Igår åkte "M" till Norge, så nu ses vi inte förrens på fredag (imorgon). Hoppas att vi gör det för att jag fyller år och vi ska ha en fest för lilla mig.
Känner mig ganska stressad för att det känns som om jag har en hel del att göra idag. Har lite kvar att fixa på min Cosplay, jag måste städa här hemma, har tvätt-tid i kväll, måste handla lite och ska åka in till Syverkstaden i Kallinge klockan 12:15 för att jag ska vara där mellan 13~16. Ganska mycket jag har att göra/ fixa idag. Men allt löser sig alltid, jag tror att jag inte behöver stressa så mycket för att jag är så duktig med att prioritera tiden/ saker.

Lite Outfits från denna veckan;
Lilla jag i måndags;

Tisdagen var en slapp dag så jag hade inget speciellt på mig. Ibland måste man vila huden ifrån smink och håret ifrån varme.

Lilla jag igår;
Jag hade inga lösögonfransar och löshår på mig igår för att jag kände att det inte behövdes. Jag kan försäkra er att jag inte gick till Syverkstaden i min mysdress, hade bara den på mig när jag tog bilden. ^__^ Jag hade Jeggings och ett limegrönt linne på mig igår. Ingen bild på det. ^__- Haha~
På kvällen igår så följde jag med Linn och Zandra in till Vedeby för att äta på Mc Donald's. Var länge sedan jag unnade mig sådan mat så det var helt okej att göra det igår och man får festa till det lite ibland tycker jag.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥