2012-11-01

2012年11月01日 - Good evening!~

God kväll Cutiepies!~

Jag kom hem för en liten stund sedan. Har varit hemma hos Linn och gjort en pumpa med henne. ^__^
Nu väntar jag in tiden, ska tvätta mellan 19~23. Ska även göra klart det sista på min peruk som jag ska ha på mig i morgon. Passar på att bädda rent i min säng nu och ska ta ett bad senare när jag är klar med tvätten, finns ingen skönare känsla än den man får när man kryper ner i nya sängkläder och är nybadad! ^__^
Så kommer resten av min kväll att se ut, jag kommer inte till att uppdatera mera ikväll så jag säger godnatt till er redan nu och hoppas att ni sover gott sen när ni väl ska sova.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥