2012-11-11

2012年11月11日 - UVI

Hallo Cutiepies!~

Hoppas att det är bra med er. Med mig är det bra om man bortser ifrån att jag har åkt på en urinvägsinfektion, vaknade utav att jag hade jätte ont i fredags och som sedan gick över lite i går kväll men blev lika kraftig i dag igen som den var när jag vaknade i fredags. Ibland önskar jag att jag bodde i ett varmare land så att jag fick slippa dessa "problemen".
Nu kom jag hem för en liten stund sedan och har tänkt lägga mig i ett varmt bad och kolla på Anime resten utav dagen (tills jag bestämmer mig för att förflytta mig till sängen). Jag vill inte ha ont just nu och vill att det ska gå över för att jag ska hälsa på en ny praktikplats på tisdag. Förhoppningsvis mår jag bättre tills dess. Ni får ha en fortsatt bra söndag sötnosar.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥