2012-11-27

2012年11月27日 - Tuesday!~

Moshi moshi cuties!~

Hoppas att början av denna veckan har varit bra för er. För mig har den varit jättebra, det är redan onsdag imorgon och det har redan gått två dagar på min nya praktik, jag trivs jätte mycket. Har roligt med personalen, träffar på trevliga gäster och äter god Thaimat och Sushi varje dag! Bättre kan det inte bli!~
Jag igår innan jag skulle gå till praktiken (min första dag);

>> Jag har sedan en tid tillbaka tänkt fixa en ny blogg för att det går inte att lägga upp mera bilder på bloggen nu. När jag ska ladda upp en bild så står det att minnet är fullt och att jag måste köpa mera utrymme. Så jag kommer till att börja blogga någon annanstans snart och jag kommer till att meddela er när det är klart. För hur roligt är det med en blogg utan bilder egentligen? Hoppas att ni förstår mig och att ni vi fortsätta att följa mig på min nya blogg sen. Jag vet inte riktigt ännu om jag kommer till att blogga på Blogspot mera eller om jag kommer till att byta bloggportal, men det återstår att se!<<
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥