2012-11-06

2012年11月06日 - Tuesday~

Godkväll Cuties!~

Jag kom hem för en liten stund sedan. Har varit och ätit på Restaurang China Town med Lotta för att jag fyllde som sagt år i fredags. Lotta hade en present med sig till mig, en lila ljuslukta.
Var riktigt mysigt att sitta där och äta för att det är så lungt, god mat och mysig musik. ^__^
Nu ska jag krypa ner i min varma säng och kolla på serier, jag fryser så himla mycket just nu (det finns knappt någon varme i min lägenhet heller). Godnatt och sov sött sen när ni väl sover
Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥