2012-11-25

Long time no see!~

Hej Cutiepies!~

Nu var det en bra tag sedan jag uppdaterade bloggen, har inte uppdaterat något sedan två veckor tillbaka och det beror på att det händer så mycket fantastiksa saker i mitt liv just nu så jag hinner inte alltid med bloggen men det ska bli en förbättring på det. Vad som har hänt sedan sist är att jag har bland annat avslutat min praktik på Sy verkstaden och börjar min nya praktik i morgon, på restaurang Thai Corner här i Ronneby. Jag ser mycket fram emot detta, det ska bli kul att få arbeta med dem och i en miljö som jag tycker om, praktiken är i två veckor till att börja med och om det går bra så kan jag få förlängd praktik.~ ^__^
Har lite andra saker också på gång just nu som jag inte riktigt vill eller kan avslöja ännu för att jag vet inte riktigt hur det blir med allt ännu.
Lite Instagram-bilder får det bli denna gången ifrån de senaste veckorna. Vill ni se mera så får ni kolla på min Instagram @ Nanakikaw, och följ mig gärna (kanske följer er tillbaka).





Så om jag ska förklara lite snabbt om varför min uppdatering har varit låg så har mitt liv bestått av: 
 ♥ Praktik på dagarna 
♥ Sökande efter en ny praktik som jag fick (Thai Corner)
♥ Familj, Vänner & Fest
♥ "M"
♥ Spel & Serier 
♥ Fixat med den nya bloggen (som troligtvis kommer till att startas upp tidigt 2013?)
♥ Mycket sömn
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥