2012-11-07

2012年11月07日 - Wednesday + Today's~

Godkväll Cutiepies!~

Hoppas att ni mår toppen som jag gör. Jag kom hem för en liten stund sedan, har umgåtts lite med Angelica idag efter min "praktik" (Sy verkstaden). Det var ett tag sedan jag umgicks med henne så det var trevligt att umgås med henne nu ikväll en stund. Vi har kollat på film och ätit nybakat bröd. Filmen som vi kollade på heter Vamps (2012), en rolig komedi som var värd att se. ^__^


Fick nog av min lugg i morse, tog en sax och klippte av den. Helt själv. Haha~ ^__^
Nu ska jag spela en stund innan "M" kommer hit. Godnatt och sov sött sen när ni ska sova! 
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥