2012-01-16

2012年01月16日 - ! ~

Vaknade utav att mobilen ringde och precis när jag 
skulle svara så dog den. Dåligt batteri.
Det var Zandra som ringde och undrade vad jag gjorde.
Josefin var redan uppstigen.. klockan var ett. Jag sov länge ;)
Men Josefin hade varit vaken ett tag för hon hade inte sovit så särskilt gott.
Jag fixade lite tea till oss och så snackade vi lite "skitsnack".
Hon drog för en stund sedan för att hon skulle bli hämtad och hade en liten bit att gå.
Jag sitter nu och lyssnar på musik, musiken är så personlig så att 
jag känner igen mig i den, det gör så j'vla ont! 
Vill inte inse verkligheten, jag vill tillbaka till det jag hade som 
jag tyvärr förlorade. Saknar så mycket.. men livet går vidare?

Idag ska jag chilla hela dagen, hade egentligen tänkt gå 
till Kallinge men tror inte jag orkar det idag, behöver ta det lugnt och 
bearbeta saker som är lite jobbigt just nu.
Fast en promenad rensar tankarna, bra endorfiner.. 
men får nog göra det i morgon istället.
Har ändå sovit bort denna dagen redan, känns det som.
Får helt enkelt se vad denna dagen har att erbjuda!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥