2012-01-08

2012年01月08日 - Bluesy days. ~

Inte har det blivit mycket uppdatering här inte på några dagar.
Anledningen till det är personligen att jag inte har lusten till det.
Har hänt något som jag inte riktigt har insätt ännu eller vill inse.
Jag trodde att allt skulle vara bra, men så kom det som en chock för mig.
Trodde inte att det skulle bli så här, men ändå blev det så..
Jag har varit deprimerad och mycket tanksprid.
Detta hände för 4 dagar sedan.. Jag har gått ner 2 kg.
Förstår inte hur man kan gå ner i vikt när man inte känner sig helt
okej på grund av en annan individ.
Jag har varit (lat) inte gjort så mycket nu i dagarna, tagit det lugnt.
Suttit vid datorn och spelat lite, kikat film med syster.
Och ätit en massa onyttigt och pimplat en hel del kaffe.. inte bra.
Så fått i mig massa kalorier, ja en massa onyttigt helt enkelt.
Men ändå gått ner 2 kg! Jag fattar inte!??
Har även varit ute och hängt på pubben med syster också..


Bilderna förklara ju allt vad jag har gjort/sysselsatt mig med dessa 4 dagar!
Konstigt att jag inte blivit tjock..
Är väl det psykiska och känslor som mest styr kroppen före det andra?
Måste vara så. I alla fall på mig.
Men nog om det!
Angie och Matchaz var och hälsade på mig idag.
Vi kollade på tv och snackade lite.
De drog för bara några minuter sedan och jag ska snart göra mig i ordning för sängen.
Fast ska inte riktigt gå och lägga mig ännu, kommer ändå inte somna förrens efter kl. 00 ändå.
Ska sysselsätta mig med WoW och sedan kika på Smallville innan jag ska sova.
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥