2012-07-10

I Saw the Devil (2010)

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott!
Själv har jag sovit som en stock. Vaknade för ett par timmar sedan men inte hunnit blogga förrens nu.
Igår kom Richard över, vi spelade lite
Kingdom HeartsPlayStation 2.
Vi kollade även på film, I Saw the Devil. (2010)
Har velat se filmen länge men har inte blivit av.
Filmen var riktigt bra men mycket blodig.
Hade inte väntat mig att den skulle vara så otäck som den var men den var samtidigt så spännande så jag
ville fortsätta kolla på den (i vanliga fall brukar jag stänga av filmen om den är för grym). ^_^ Tehe~
Kan rekommendera er att se den men varnar er som är lite känsliga mot blodiga och äckliga scener!
Mycket kvinnomisshandel är det i den också, så kortfattat så är den ganska hemsk, fast spännande och bra!

Filmen är Syd Koreansk och 144 minuter lång.





Den får 4/5 Cupcakes för att jag blev lite besviken på slutet, annars hade det varit en femma!



Nu ska jag förbereda lite tidsinställda inlägg och göra lite middag!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥