2012-07-18

Tosia dag #3~

Har inte varit någon uppdatering under dagens gång idag för att jag har haft fullt upp 
och inte varit hemma. Men här kommer tredje och sista delen om Tosia-dagarna.
Ni kan läsa om första dagarna här: dag 1 & dag 2. ^_^
Mötte upp mina bästa vänner Angelica och Matchaz runt tolv på förmiddagen.
De bor nästan grannar med mig så jag behövde bara gå ut och vänta på dem borta vid deras. ^_^
Vi gick marknaden tillsammans och det var jätte kul
Angelica letade efter en present till sin mamma och jag hittade en massa fina saker 
som fick följa med mig hem!
I med att det var söndag och den sista dagen marknaden var så kunde man pruta ner priset
på sakerna och få det lite billigare. Hur bra? ^_^
Följande saker fick följa med mig hem och jag är riktigt nöjd med mina köp!





När vi hade gått runt ett par timmar på marknaden så var vi nöjda och glada.
Vi köpte varsin iskall 7up och gick hem till Angelica och Matchaz för att fika och umgås lite.
Fick äntligen träffa deras söta lilla katt Samedie! ^_^
Tyvärr tog jag ingen bild på henne men kanske kan göra det en annan dag.
De fick hem en katt till för någon dag sedan också, Zaki heter den.
När jag träffar dem nästa gång så kanske jag kan ta kort på båda deras katter!
Detta var alltså det sista om Tosia-dagarna.
Jag är helt nöjd med dem, har varit den bästa Tosia någonsin!!~
Tack alla som var med och gjorde årets Tosia awesome!


Nu återstår det att se om det blir Tosia nästa år också för min del eller om man 
hunnit flytta tills dess?
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥