2012-07-29

LOL (2012)

Såg nyss klart på filmen LOL. Jag både skrattade och grät genom hela filmen.
Den var så himla bra. Bättre än vad jag hade förväntat mig.
Trodde att det skulle vara som alla andra Highschool-filmer. Men denna var bättre.
Filmen har ett bra budskap om vänrelationer, familjrelationer och kärlek.
Om ni inte redan har sett denna filmen så gör det! Jag kan verkligen rekommendera den!~

Filmen får 5/5 Cupcakes av mig!


Nu ska jag äta lite lunch, sen ladda upp med fler filmer.
Vad gör ni denna slappa söndagen?~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥