2012-06-03

2012年06月03日 - Good evening!~

Kom precis hem. Har varit med Zandra nästan hela dagen.
Hon kom och hämtade mig och så åkte vi och handlade mat.
Följde med Zandra hem, vi kollade på Cinderella (1997), jag är inte säker på om jag sett den tidigare
men den var helt okej, jag satt och kommenterade en massa om vilka fel de hade gjort i filmen.
Fattar inte hur jag lägger märke till sådana små detaljer. ^_^
Efter filmen så fortsatte jag att spela Eternal Sonata som jag påbörjade för ett par dagar sedan.
Har kommit en bit in i spelet nu och det blir bara svårare och svårare. 
Men jag är fortfarande helt förtjust i det!



Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥