2012-06-17

✰✮ Busytime!~

Har inte uppdaterat bloggen på fem dagar och det beror på att jag inte har haft tid. 
Fullt upp helt enkelt. Jag har haft det bra och helgen har varit bra.
I Torsdags så körde jag häst med vagn med Angelica och Fanny.
Fick även skritta med hästen Nessie ^_^ Börjar vänja mig lite, som jag sagt tidigare har
jag inte ridit på elva år. Känns roligt och underbart att sitta på hästsadeln igen!~
I Fredags så firade vi min kusin Therese aka "Mini" som tog Studenten.
(Bilder och video kommer sen)
Var fler av mina vänner som tog studenten men hann tyvärr inte med att vara med på allas.
På kvällen blev det lite spontanfestande med ZandraLinn kom också över en runda.
Blev utgång också. En stund bara för min del, hade ont i magen och var trött 
så jag gick hem tidigare.
I går (Lördag) umgicks jag med grannen en stund.
Haha.~ jag var så övertrött så jag skrattade åt ingenting.
På kvällen så blev det filmtittande med Zandra.
Vi kollade på Kevin & Perry Go Large, Letters to Juliet och The Curious Case of Benjamin Button!
Åt lite gott till för att det var ju lördag såklart!
Idag (Söndag) tog jag lite sovmorgon, satte mig och spelade Eternal Sonata en stund sen kom Linn.
Vi åkte in till Karlskrona för att äta på Mc donald's!
När vi kom tillbaka till Ronneby så drog jag hemåt.
Sitter just nu och lyssnar på musik, plockar skriver lite inlägg till bloggen och gosar med Celine.
Håller på att bli förkyld också, eller rätta sagt är jag redan förkyld,
(förkylningen har spridit sig till ryggen också) men jag har mig själv att skylla lite.
För jag gick hem barfota ifrån stan i Fredagsnatt.(?)
Hade ont i fötterna och gjort en sträckning i foten på ett konstigt vis..
Tog skorna i handen och mobilen i den andra och gick. 
Jag blev stalkad i backen av ett par killar.. ; __ ;
Tur att Viktor hade tid att prata med mig. ^_^
I med att jag är förkyld så ska jag ta mig ett varmbad, honungsvatten och pyssla om mig lite ikväll!
Såg att jag har fått lite Bloggmail också som jag ska svara på
(förlåt om det har tagit tid men ska kolla oftade)
bara till att fortsätta om det är något ni undrar över, är jätte kul att få mail av er och läsa.
Vill även passa på att tacka för alla era fina kommentarer!
Ska även uppdatera bloggen med lite inlägg sen också!


 Lite bilder från min Instagram som jag tagit nu i dagarna!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥