2012-06-04

2012年06月04日 - Monday~

Godmiddag, hoppas att ni har det fint.
Själv har jag haft fullt upp hela dagen. Har varit ute och gått en runda, ringt lite samtal,
skickat massa mail. Så blir det om man har "massa" bollar i luften.
Har haft kontakt med Marsh och Telenor. Skulle maila Facebook med men jag löste det själv tillslut.
Någon hade hackat sig in på min Facebook och bytt lösenord så att jag inte kom 
åt den på ett par timmar. Den som hade hackat sig in var inte så smart.. om man hacka 
någons Facebook så ska man hacka e-mailen också! 
För att jag kunde få fram nytt lösenord genom att nämna att jag har "glömt mitt lösen". ;)
Haha, vissa är inte så smarta. Vem som har gjort det har jag mina små aningar om,
någon som är ovän med mig (fast inte på mitt villkor) så ja, du som har försökt att hacka
min Facebook kan bara lägga ner! Gtfo!
Har inte haft världens bästa teckning i min lägenhet de senaste dagarna och jag vet inte riktigt vad
det kan bero på. Det funkar bara i köksfönstret. När man har varit ute så bryts täckningen helt
när jag kommer nära min ytterdörr. Hur konstigt?
Jag har fått i uppgift nu att anteckna lite samtal och ska tillägga det om att det inte går 
att surfa något alls på min iPhone när jag är hemma. Så hoppas att de ska hitta vad felet är. 
Kanske skulle jag kontakta min hyresvärd också och fråga.
För det hela är så lustigt, går jag över till grannen i trappen bredvid så funkar det. Hah~
Nu ska jag fixa lite och ringa lite andra samtal, uppdaterar mera sen!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥